DIGITAL

Βγήκαν οι κορυφαίοι Έλληνες influencers και η Ιωάννα Τούνη τους πατάει όλους!

Πόσο προβλέψιμο το θες:

Neopolis Team

4 Ιουνίου, 2024

Το ινφλουένσινγκ είναι ένα επάγγελμα με πολλές και συχνές μεταβολές. Τη μία χρονιά κορυφαίος μπορεί να θεωρείται ο τάδε διάσημος και την επόμενη, όχι μόνο να έχει εκθρονιστεί από κάποιο άλλο όνομα, αλλά να μη βρίσκεται καν στο top5.

Αν υπάρχει ένα δεδομένο στη συγκεκριμένη δουλειά, αυτό ακούει στο όνομα Ιωάννα Τούνη. Αυτοκρατορίες χτίζονται, αυτοκρατορίες πέφτουν, το Insta της J.Touni είναι εκεί αγέρωχο όπως και να ‘χει!

Πράγμα που επιβεβαιώνει και η έρευνα της Humble που δημοσιεύτηκε στις 8 Μαΐου, η οποία μπορεί να έκανε… humble διάφορα πρόσωπα των social media που περίμεναν μια θέση στις λίστες της και δεν την έλαβαν ποτέ, αλλά ταυτόχρονα boostαρε την επαγγελματική αυτοπεποίθηση όσων συμπεριέλαβε στους κορυφαίους των κατηγοριών της.

Η έρευνα συγκεκριμένα χώρισε τους εγχώριους influencers σε 3 κατηγορίες: τεχνολογία, μόδα και lifestyle, και ανέδειξε τα πιο δυνατά ονόματα σε καθεμία από αυτές. Προτού το κάνει όμως, μας έδωσε μια εικόνα για τη σχέση μεταξύ των χρηστών και των social media, ανάλογα με την ηλικία των πρώτων. Ήμασταν today years old λοιπόν, όταν μάθαμε ότι στην ηλικιακή ομάδα 13-17 ετών, αγαπημένο μέσο δεν είναι το TikTok (30,2%) αλλά το Insta (46,5%). Το λες και πλοτ τουίστ.

Το fb κλασικά κλαίει τη μοίρα του, αφού δε ζει πια δόξες όπως στα early 10s.

Το Instagram κερδίζει με διαφορά τη μάχη του καλύτερου social medium σε όλες τις ηλικίες, κρατώντας γερά αντίσταση στην εποχή που θεωρείται του TikTok.

Μιλώντας με ώρες τώρα, ο παρακάτω πίνακας μας κάνει expose ως προς το πόσο λιώνουμε καθημερινά, με το δίωρο σκρόλινγκ να κερδίζει τη μάχη σε Instagram και TikTok, αλλά να χάνει από το διάστημα 10-14 λεπτά όσον αφορά το Facebook.

Η σχέση μας με τους Influencers και οι κορυφαίοι στο είδος τους

Στην ερώτηση «πόσο συχνά παρακολουθούμε περιεχόμενο influencer;», το υψηλότερο ποσοστό (33%) συγκεντρώνεται στην απάντηση «μερικές φορές». Το «συχνά» έρχεται δεύτερο με 30%, ακολουθεί το «πάντα» με 27% και στη συνέχεια τα «καθόλου» με 9,5% και «προτιμώ να μην απαντήσω» με 0,5%.

Ενώ αναφορικά με τις προτιμήσεις μας ως προς το τι θέλουμε να μας κάνει influence, 1 στους 2 χρήστες ψάχνονται στο κομμάτι του lifestyle ή της μόδας. Το φαγητό και το beauty είναι επίσης δύο πολύ δημοφιλείς κατηγορίες!

Η εμπιστοσύνη μας απέναντι στους influencers από την άλλη, φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Στα σημαντικά τώρα, ποιοι είναι δηλαδή οι top των SoMe, όπως δώσαμε να καταλάβετε και στην αρχή, η J. Touni απολαμβάνει το θρόνο της, με τον Fipster να καταλαμβάνει τη 2η θέση, την Dat Lilly την 3η, τη Συνατσάκη την 4η, τη Cinderella την 5η και τους Unboxholics την 6η.

Οι παραπάνω θέσεις δε μένουν ίδιες, όταν οι influencers κατατάσσονται ανά κατηγορία. Έτσι, στις 3 που παρουσιάσαμε στην αρχή του άρθρου, έχουμε:

Τεχνολογία: Unboxholics

Fashion: J. Touni, Cinderella, Fosbloque

Lifestyle: J. Touni, Fipster, Madame Ginger

(J. Touni aka Kylie Jenner της Ελλάδας)

Τέλος, την κορυφή σε TikTok και Instagram ξεχωριστά πιάνει ξανά η Ιωάννα Τούνη, ενώ τη δεύτερη θέση και στα δύο έχει ο Fipster! Από εκεί και πέρα, οι παρουσίες διαφέρουν σημαντικά.

Για να δεις ολόκληρη την έρευνα μπες ΕΔΩ.

OUR20s

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Οι νέοι αδιαφορούν για το «πτυχίο πανεπιστημίου» – Ποια επαγγέλματα κερδίζουν έδαφος!

DIGITAL

Με το νέο app ‘Next by NBG’ όλα γίνονται πιο εύκολα, ακόμα και η διαχείριση των οικονομικών σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET