ΜΜΜ και Λαθρεπιβάτες
Σε διαβούλευση βρίσκεται η πρόταση του ΟΣΥ, που ορίζει ότι οι οδηγοί θα είναι αυτοί που θα ελέγχουν και θα «κυνηγούν» τους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς που δεν έχουν εισιτήριο. Η πρόταση αφορά και τις συλλογικές συμβάσεις των οδηγών αφού προσφέρεται πριμ/bonus σε αυτούς που θα πετύχουν τον εν λόγω στόχο. Παρόλα αυτά έντονη παραμένει η αντίθεση των οδηγών σε αυτή την πρόταση. μμμ
Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος», θα προσφέρεται στους οδηγούς που αποφασίσουν να συμμετέχουν στην διαδικασία ελέγχου, ποσό που θα φτάνει το 20% των εσόδων που θα εξασφαλίζουν απο τον έλεγχο αλλά και μέχρι 6 ευρώ ανά ημέρα εργασίας. Επίσης, η εταιρεία τονίζει ότι δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να αποχωρήσουν από τη συγκεκριμένη διαδικασία όποτε το θελήσουν. μμμ
Η διοίκηση διευκρινίζει ότι οι οδηγοί δεν θα έχουν την κρατική εξουσιοδότηση να βεβαιώνουν παραβάσεις στους επιβάτες παρά μόνο να προβαίνουν σε συστάσεις σε όσους δεν διαθέτουν εισιτήριο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Γιώργος Αναγνωστόπουλος, επισήμανε πάλι στο Έθνος πως οι οδηγοί δεν θα μπουν σε μια διαδικασία υποβολής προστίμων σαν «κεφαλοκυνηγοί».
Ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Οδηγών, Κώστας Σιορίκης, τονίζει σε δήλωση του ότι το Συνδικάτο των οδηγών είναι κάθετα αντίθετο και πως οι οδηγοί δεν μπορούν να απαρνηθούν τον ρόλο τους και να δρουν μηχανικά σε όλα τα πόστα.
Όλα αυτά… μέχρι να δούμε τελικά τι θα συμβεί με το θέμα των λαθρεπιβατών, καθώς τα τελευταία χρόνια έχει ξεφύγει.