ΕΛΛΑΔΑ

«Ξεκολλάει» το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης | Οι Θεσσαλονικείς γιορτάζουν!

Τη συμπληρωματική σύμβαση ύψους 25 εκατ. ευρώ για τις αρχαιολογικές ανασκαφές του Μετρό Θεσσαλονίκης, υπέγραψαν σήμερα η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η ανάδοχος κοινοπραξία του έργου, παρουσία του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γεώργιου Δέδε, και σε συνέχεια της διαπραγμάτευσης που είχε ξεκινήσει ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης. Με την υπογραφή της παραπάνω σύμβασης, προχωράει η ολοκλήρωση […]

Neopolis Team

18 Φεβρουαρίου, 2016

Τη συμπληρωματική σύμβαση ύψους 25 εκατ. ευρώ για τις αρχαιολογικές ανασκαφές του Μετρό Θεσσαλονίκης, υπέγραψαν σήμερα η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η ανάδοχος κοινοπραξία του έργου, παρουσία του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γεώργιου Δέδε, και σε συνέχεια της διαπραγμάτευσης που είχε ξεκινήσει ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης.

Με την υπογραφή της παραπάνω σύμβασης, προχωράει η ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ανασκαφών στα υπόλοιπα σημεία της βασικής γραμμής του έργου, ενώ μέχρι σήμερα ΄εχει ολοκληρωθεί ποσοστό της τάξης του 82%.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι σταδιακά θα προσληφθούν περισσότερα από 400 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ δεν αποκλείεται το γεγονός να έρθουν στο φως κι άλλες πτυχές της ιστορίας της Θεσσαλονίκης.

«Οι προαναφερόμενες ενέργειες αποδεικνύουν ότι έχει δοθεί οριστική λύση στα πολύπλοκα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον έχει ανοίξει ο δρόμος για την απρόσκοπτη ολοκλήρωση αυτού του μεγάλου έργου. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης, με 18 σύγχρονους σταθμούς και 14,5 χλμ. γραμμής (συμπεριλαμβανομένης και της υπό κατασκευή επέκτασης προς Καλαμαριά) αυξάνει σταδιακά τους ρυθμούς κατασκευής του σε περισσότερα μέτωπα προσφέροντας εργασία και εμπειρία σε ολοένα και μεγαλύτερο εργατικό δυναμικό της χώρας» υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Ήδη υλοποιούνται τα εξής: πρώτον, κατασκευάζονται με εντατικούς ρυθμούς οι σταθμοί Πατρίκιος, Νέα Ελβετία, Βούλγαρη καθώς και το Αμαξοστάσιο στο ανατολικό άκρο της βασικής γραμμής του Μετρό. Δεύτερον, συναρμολογούνται στον σταθμό Νέα Ελβετία τα δυο μηχανήματα ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) του έργου, προκειμένου να διανοίξουν τα τελευταία 1,9 χλμ. δυο δίδυμων σηράγγων που απομένουν από το σύνολο των 7,8 χλμ. Τρίτον, ξεκινούν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή με την μέθοδο ανοιχτού ορύγματος της σήραγγας μήκους 1,1 χλμ., η οποία συνδέει το αμαξοστάσιο με την βασική γραμμή του Μετρό.», αναφέρθηκαν σε δηλώσεις ατόμου που είναι αρμόδιος για την υλοποίηση του έργου.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Μηχανογραφικό: Μέχρι την Πέμπτη η προθεσμία – Τα τμήματα που κερδίζουν τις προτιμήσεις!

ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ

Διακοπές στην Αλβανία ψηφίζουν οι Έλληνες, ρίχνουν άκυρο στα ακριβά νησιά της Ελλάδας!

SPILL THE TEA

Σε άλλα νέα, η Sydney Sweeney κάνει tour στα ελληνικά νησιά και όλοι την ψάχνουν!

ΕΛΛΑΔΑ

Οι 10 πιο περιζήτητοι εργοδότες στον κλάδο της Τεχνολογίας στην Ελλάδα!

ΕΛΛΑΔΑ

Οι μισοί Έλληνες δεν θα πάνε φέτος διακοπές λόγω ακρίβειας σε εισιτήρια και διαμονή!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Μηχανογραφικό 2024: Απόψε τα μεσάνυχτα ανοίγει η πλατφόρμα – Μέχρι πότε η υποβολή του!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET