Το Instagram άκουσε πόσο ευρηματικοί είμαστε με τα γαλλικά μας όσο περιμένουμε να τελειώσουν οι υποχρεωτικές διαφημίσεις στο YouΤube και αποφάσισε πως θέλει να βάλει το λιθαράκι του να αναπτύξουμε περαιτέρω αυτό το ταλέντο. 🙂
Οι διαφημίσεις που μπορούσες να προσπεράσεις με swipe ή scroll δεν αρκούν πια στο Insta, που θέλει τους χρήστες του να κάνουν consume αυτό που τους προβάλλεται είτε τους αρέσει είτε όχι. Μιλώντας με όρους social media, θέλει να αυξήσει το engagement των χρηστών με τις διαφημίσεις.
Τα non-skippable ads λοιπόν, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται σε κάποιους χρήστες και η εμπειρία τους δεν ήταν ευχάριστη όπως αναφέρουν στο Reddit. Τα πράγματα συγκεκριμένα, έχουν ως εξής:
Κατά το ‘ad break’, όπως εμφανίζεται εκείνη τη στιγμή, η οθόνη παγώνει κι ο χρήστης δεν μπορεί παρά να περιμένει να τελειώσει η αντίστροφη μέτρηση, για να λήξει η διαφήμιση και να συνεχίσει το σκρολάρισμα.
Προς το παρόν το χαρακτηριστικό αυτό βρίσκεται σε δοκιμαστικό επίπεδο, με τον εκπρόσωπο του Instagram, Matthew Tye, να δηλώνει στο ‘The Verge‘ πως οι υποχρεωτικές διαφημίσεις εμφανίζονται όντως αυτό το διάστημα, αλλά μόνο σε μια μερίδα των χρηστών. Η εταιρεία σκέφτεται ακόμα αν θα τις ενσωματώσει για όλους, κι όταν αυτό γίνει, τότε θα ενημερωθούμε επισήμως.
«Διαρκώς δοκιμάζουμε formats που μπορούν να αυξήσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους.», επισημαίνει ο ίδιος.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των non-skippable διαφημίσεων του Insta
Αντί να σου πετάγεται αυτόματα το ad, σου ζητείται να κάνεις σκρολ προς τα πάνω και να βρεις μία διαφήμιση που έχει εμφανιστεί ήδη στο feed σου. Στη συνέχεια πρέπει να παραμείνεις σε αυτή και μετά από 6” θα ξεκινήσει. Αφού τελειώσει το countdown, θα μπορείς να συνεχίσεις το σκρολ σου μέχρι το επόμενο ad break.