Δεν ήταν ιδέα σου, όντως όλοι ασχολούνταν με την ταινία ‘Inside Out 2’ το προηγούμενο διάστημα (κάποιοι συνεχίζουν ακόμα). Πολλοί δεν είχαν δει καν την πρώτη και έκλεισαν εισιτήριο για το δεύτερο μέρος που κυκλοφόρησε πρόσφατα στους κινηματογράφους. Και κάπως έτσι λοιπόν, πλέον μιλάμε για την animated ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις όλων των εποχών!
*Είναι η στιγμή που η κίτρινη χαρά κυριαρχεί χωρίς ανταγωνισμό στους εγκεφάλους των μελών της παραγωγής*
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα σημάδια ήταν πολύ καλά από το ξεκίνημα κιόλας. Μέσα σε δύο εβδομάδες προβολής, τα «Μυαλά που Κουβαλάς 2» κέρδισαν τον τίτλο της πιο πετυχημένης ταινίας για το 2024, με τις εισπράξεις να πλησιάζουν επικίνδυνα το 1 δισ.. Πλέον, ο αριθμός αυτός ξεπεράστηκε χαρίζοντας άλλη μία πρωτιά στην ταινία.
Το sequel, συγκεκριμένα, μετρά σήμερα 1,46 δισ. δολάρια στο box office παγκοσμίως!
Εκθρονίζει έτσι το ‘Frozen II’, που είχε σημειώσει έσοδα 1,45 δισ. δολάρια πίσω στο 2019. Από την άλλη όμως, έχει λίγο δρόμο ακόμα για να φτάσει και να ξεπεράσει το remake του Βασιλιά των Λιονταριών (2019), το οποίο συγκέντρωσε $1,65 δισ.. Η τελευταία είναι μια ταινία που αυτοπροσδιορίζεται ως live action, ωστόσο στην πραγματικότητα δημιουργήθηκε με υπολογιστή. Όπως και να ‘χει, δεν αποτελεί ανταγωνισμό για το ‘Inside Out 2′ στην κατηγορία animation, αλλά παρ’ όλα αυτά έχει τη δυνατότητα να το ξεπεράσει, δεδομένου ότι τα συναισθήματα της Riley δεν έχουν κάνει πρεμιέρα ακόμα στην Ιαπωνία.
Παράλληλα, το φετινό sequel ξεπέρασε και την περσινή Barbie της Margot Robbie, που έφτασε τα $1,45 δισ.. Ενώ σε γενικό επίπεδο, το ‘Inside Out 2’ βρίσκεται στην 13η θέση των πιο πετυχημένων ταινιών όλων των εποχών. Μοιάζει ανέφικτο να κοντραριστεί με το ‘Avatar’ ($2,9 δισ.) και το ‘Avengers: Endgame’ ($2,7 δισ.), αλλά η θέση του είναι ούτως ή άλλως πολύ υψηλή και ικανοποιητική!
Σύμφωνα με τα στατιστικά, τα $601 εκατ. προέρχονται από τις ΗΠΑ, ενώ τα $861 εκατ. από τις υπόλοιπες χώρες, με τη Μεγάλη Βρετανία να έχει συμμετοχή $61 εκατ..
Ενώ στο ερώτημα «γιατί τόσο μεγαλύτερος ο χαμός με τη δεύτερη ταινία συγκριτικά με την πρώτη;», η απάντηση είναι απλή: TikTok, babe! Το 2015 δεν υπήρχε το μέσο που επηρεάζει τόσα εκατομμύρια κόσμου. Φέτος, έκανε τεράστια δουλειά στο κομμάτι του μάρκετινγκ και μεταξύ μας, από εκεί πειστήκαμε οι περισσότεροι και πήγαμε να την δούμε.