ΕΛΛΑΔΑ

Αθήνα – Θεσσαλονίκη για …καφέ | Έρχονται τρένα «βέλη» που ταξιδεύουν με 200 χλμ/ώρα!

Η εξάωρη διαδρομή με τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη (και τούμπαλιν), θα αποτελεί σύντομα παρελθόν. Σύμφωνα με τον Ρενάτο Ματσοντσίνι, το ταξίδι θα πραγματοποιείται στο άμεσο μέλλον με υπερταχεία γραμμή, η οποία με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα θα μειώσει τον χρόνο του ταξιδιού στις 4,5 ώρες. Τα τρένα αυτά, που ονομάζονται «Βέλη» (Frecce), είναι θέμα χρόνου […]

Neopolis Team

18 Σεπτεμβρίου, 2017

Η εξάωρη διαδρομή με τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη (και τούμπαλιν), θα αποτελεί σύντομα παρελθόν. Σύμφωνα με τον Ρενάτο Ματσοντσίνι, το ταξίδι θα πραγματοποιείται στο άμεσο μέλλον με υπερταχεία γραμμή, η οποία με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα θα μειώσει τον χρόνο του ταξιδιού στις 4,5 ώρες. Τα τρένα αυτά, που ονομάζονται «Βέλη» (Frecce), είναι θέμα χρόνου να έρθουν στην Ελλάδα, καθώς αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους την περίοδο 2018-2019.

Τα «Βέλη» παράγονται από την ιταλική Trenitalia, θυγατρική της Ferrovie dello Stato Itialane (FS).

Ο Ματσοντσίνι, μάνατζερ της εταιρίας δήλωσε για το έργο: «Δεν είναι μόνο θέμα ταχύτητας, αλλά και παροχής υψηλών ψηφιοποιημένων υπηρεσιών σαν αυτές που χρησιμοποιεί η Trenitalia, που θα προηγηθούν της αναβάθμισης των συρμών κι αφορούν την ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων, τα νέα συστήματα πληροφορικής, τον έλεγχο διαχείρισης και φυσικά το μάρκετινγκ».

Ακόμη, στην ερώτηση αν η αναβάθμιση αυτή των συρμών συνεπάγεται την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, απάντησε πως τα πάντα θα λειτουργούν με γνώμονα την εξυπηρέτηση του επιβάτη, με τις τιμές να προσαρμόζονται στις δυνατότητες του. Όπως ακριβώς γίνεται και στην Ιταλία, όπου τα εισιτήρια για τη διαδρομή Ρώμη – Μιλάνο κοστίζουν 40 ευρώ, τιμή που θεωρείται σχετικά χαμηλή για τον μέσο Ιταλό.

Στόχος της εταιρείας είναι το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη να ενταχθεί στα πλέον ελκυστικά της Νότιας Ευρώπης και γιατί όχι, να συμμετέχουν οι δύο πόλεις σε διεθνείς προορισμούς. Όπως συμβαίνει δηλαδή με τα δρομολόγια Παρίσι – Βρυξέλλες, Αμβούργο – Κολωνία, Μιλάνο – Ζυρίχη – Φρανκφούρτη κλπ.

Ωστόσο για να υλοποιηθεί αυτή η ιδέα, πρέπει πρώτα να διαλευκανθεί το τοπίο στον όμιλο ΟΣΕ, όπως λέει ο επικεφαλής της FS. Το μοντέλο του Ομίλου προβλέπει πως το τροχαίο υλικό αποτελεί ιδιοκτησία της ΓΑΙΑΟΣΕ, τα δρομολόγια ανήκουν στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η συντήρηση των αμαξοστοιχιών στη Rosco. Ένα μοντέλο που οπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν ταιριάζει στα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ο εκπρόσωπος της FS σημειώνει ακόμη, πως η εταιρεία επιθυμεί να εισέλθει και στις αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ). Ωστόσο κάτι τέτοιο, δεν επιβεβαιώνεται μέχρι στιγμής από την Κυβέρνησή μας.


Η FS Group είναι ο τρίτος μεγαλύτερος σιδηροδρομικός όμιλος στην Ευρώπη μετά τους γερμανικούς (Deutsche Bahn) και γαλλικούς σιδηροδρόμους (SCNF). Απασχολεί 69.000 εργαζομένους, διακινεί καθημερινά 8.000 τρένα, κάθε χρόνο μετακινούνται με αυτήν 600 εκατ. επιβάτες και 50 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων. Το σιδηροδρομικό της δίκτυο είναι 16.700 χλμ. δικτύου, εκ των οποίων τα 1.000 χλμ. αφορούν αποκλειστικά τρένα υψηλών ταχυτήτων. Το 2016 ο ιταλικός όμιλος είχε έσοδα 8,9 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη 770 εκατ. ευρώ και στόχος του είναι η διάθεση του 30% των μετοχών του στο χρηματιστήριο, ένας επιπλέον λόγος για τ επιθετικό σχέδιο επέκτασης που υλοποιεί τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό.

 

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ

Διακοπές στην Αλβανία ψηφίζουν οι Έλληνες, ρίχνουν άκυρο στα ακριβά νησιά της Ελλάδας!

SPILL THE TEA

Σε άλλα νέα, η Sydney Sweeney κάνει tour στα ελληνικά νησιά και όλοι την ψάχνουν!

ΕΛΛΑΔΑ

Οι 10 πιο περιζήτητοι εργοδότες στον κλάδο της Τεχνολογίας στην Ελλάδα!

ΕΛΛΑΔΑ

Οι μισοί Έλληνες δεν θα πάνε φέτος διακοπές λόγω ακρίβειας σε εισιτήρια και διαμονή!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Μηχανογραφικό 2024: Απόψε τα μεσάνυχτα ανοίγει η πλατφόρμα – Μέχρι πότε η υποβολή του!

SPILL THE TEA

Ο Zac Efron αποκάλυψε την αιτία για το παραμορφωμένο του πρόσωπο και νιώσαμε άσχημα!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET